18.07.2014

SAÇ ÇEKİLİŞİ!


Merhaba :) Muhtemelen beni tanımayan çoktur.
Adım Zehra, sdoll kullanıcı adım 2ehra
Bundan sonra sizinle buradan hem stardoll hem de
günlük hayatla ilgili paylaşımlarda bulunmaya çalışacağım.
Zamanla birbirimizi daha iyi tanırız :)
Umarım iyi anlaşırız.


İlk etkinliğimiz çekiliş. Ödülümüz resimde kullandığım SherY_DuFF saçı.

Tek yapmanız gereken kullanıcı adlarınızı yazmanız. Süre üç gün.-Katılım az olursa süre uzar.-

Katılım çok olsun istiyorum. Arkadaşlarınıza da haber vermeyi unutmayın.



17 levelden yüksek olan üç kullanıcıya haber verin onlarda ''Beni ........ davet etti.'' yazsın, çekilişe adınız +1 fazla yazılsın. -Sınır yok. Her üç kişide isminiz +1 fazla yazılır. Yani üç kişi isminizi yazarsa iki, altı kişi yazarsa üç defa çekilişe isminiz yazılır.-

BOL ŞANS...

  not: yan hesaplarınız yerine gerçek arkadaşlarınızı davet ediniz.

 

117 yorum:

  1. ayselcik9 beni awk11 davet etti

    YanıtlaSil
  2. aylintilki1995 beni awk11 davet etti

    YanıtlaSil
  3. nuranebaby beni awk11 davet etti

    YanıtlaSil
  4. ''from.antalya '' beni starperenses5 davet etti

    YanıtlaSil
  5. ''gldnz '' beni starperenses5 davet etti

    YanıtlaSil
  6. -BlacK.RocK - beni starperenses5 davet etti

    YanıtlaSil
  7. ben sirineex beni ebrusena davet etti!

    YanıtlaSil
  8. Goldiecarolin03

    YanıtlaSil
  9. ben __buSenur__ beni ebrusena davet etti

    YanıtlaSil
  10. rock_stargothic

    YanıtlaSil
  11. ben tekinselin511 beni DreamyJute davet etti.

    YanıtlaSil
  12. Ben starsayten beni rock_stargothic davet etti :)

    YanıtlaSil
  13. Ben semsinurDans beni rock_stargothic davet etti ^^

    YanıtlaSil
  14. Ben xxxneolxxx beni DreamyJute davet etti.

    YanıtlaSil
  15. Ben QATX beni DreamyJute davet etti.

    YanıtlaSil
  16. merhabaa ben samet_stardoll6 beni ebrusena davet etti

    YanıtlaSil
  17. Ben SportyBusecik beni aykut_kutay davet etti

    YanıtlaSil
  18. Ben happynaz654 beni DreamyJute davet etti

    YanıtlaSil
  19. Ben rabiya_papatya beni aykut_kutay davet etti.

    YanıtlaSil
  20. Ben fatasima beni aykut_kutay davet etti.

    YanıtlaSil
  21. samet_stardoll6

    YanıtlaSil
  22. Ben cenili16 beni aykut_kutay davet etti.

    YanıtlaSil
  23. Ladymarissa2002

    YanıtlaSil
  24. Aylinbebek.Damlabee davet etti

    YanıtlaSil
  25. Ben sen_budde beni DreamyJute davet etti

    YanıtlaSil
  26. Ben alicekalimera10 beni crazy421anime davet etti.

    YanıtlaSil
  27. Ben spr-helin beni crazy421anime davet etti.

    YanıtlaSil
  28. Ben Starebrar027 beni DreamyJute davet etti.

    YanıtlaSil
  29. ben olumlanbakgit

    YanıtlaSil
  30. ben honeypanda111 beni olumlanbakgit davet etti

    YanıtlaSil
  31. ben faytensemy beni olumlanbakgit davet etti

    YanıtlaSil
  32. ben yesimnermin beni olumlanbakgit davet etti

    YanıtlaSil
  33. busra_aysen1 hesabı leweel 45 :)

    YanıtlaSil
  34. kullanıcı adı love...havin3

    YanıtlaSil
  35. cerennehirbeyaz

    YanıtlaSil
  36. cerennehirbeyaz davet etti adım barbiemlk

    YanıtlaSil
  37. longbabi cerennehirbeyaz davet etti

    YanıtlaSil
  38. rolena216 cerennehirbeyaz davet etti

    YanıtlaSil
  39. cerennehirbeyaz davet etti -SİBEL9CİCİ

    YanıtlaSil
  40. cerennehirbeyaz davet etti esmanurardu98

    YanıtlaSil
  41. cerennehirbeyaz davet etti -bursinerkerem

    YanıtlaSil
  42. justinzehranur1

    YanıtlaSil
  43. AtmacaGamze beni davet etti cezaevi_55

    YanıtlaSil
  44. AtmacaGamze beni davet etti selen345s

    YanıtlaSil
  45. AtmacaGamze beni davet etti YellowElizabet5

    YanıtlaSil
  46. AtmacaGamze beni davet etti Hellokityy

    YanıtlaSil
  47. AtmacaGamze beni davet etti sweetfatmanur1

    YanıtlaSil
  48. şu hareketli medolleride mildem keşfetti siz yazarlar arasında bi özentilik dönüyo

    YanıtlaSil
  49. Ben SALLA73 beni aykut_kutay davet etti.

    YanıtlaSil
  50. Ben purpleperi789 beni aykut_kutay davet etti

    YanıtlaSil
  51. Ben bennu85 beni aykut_kutay davet etti.

    YanıtlaSil
  52. Ben LilSimi beni aykut_kutay davet etti.

    YanıtlaSil
  53. Ben cooefnan02 beni DreamyJute davet etti.

    YanıtlaSil
  54. Ben esmenbaharr beni DreamyJute davet etti

    YanıtlaSil
  55. Ben girl_fun beni DreamyJute davet etti.

    YanıtlaSil
  56. Ben coolNuTeLLaM beni DreamyJute davet etti.

    YanıtlaSil
  57. Ben lily2001.2001 beni aykut_kutay davet etti.

    YanıtlaSil
  58. Ben beyza_13Cici beni aykut_kutay davet etti.

    YanıtlaSil
  59. Ben aylam79 beni aykut_kutay davet etti.

    YanıtlaSil
  60. AtmacaGamze beni avet etti selena_844

    YanıtlaSil
  61. AtmacaGamze beni davet etti meyra.

    YanıtlaSil
  62. AtmacaGamze beni davet etti DerilPembe

    YanıtlaSil
  63. AtmacaGamze beni davet etti leyicansu1

    YanıtlaSil
  64. Emirr000 sayfada gezinirken buldum kimse davet etmedi.

    YanıtlaSil
  65. Ben fun_boy9 beni DreamyJute davet etti.

    YanıtlaSil
  66. Ben Forpretty beni DreamyJute davet etti.

    YanıtlaSil
  67. hayalimguzelim1

    YanıtlaSil
  68. redCandy0004 yazdırdı.Ben arzum_01

    YanıtlaSil
  69. redCandy0004 yazdırdı.
    Ben matiemags

    YanıtlaSil
  70. Ben ennPembeMOR.redCandy0004 yazdırdı.

    YanıtlaSil
  71. aysellllllMelek ben redCandy0004 yazdırdı.

    YanıtlaSil
  72. ben longdilara3Dans. redCandy0004 yazdırdı

    YanıtlaSil
  73. ben feyzaflora12 .redCandy0004 yazdırdı

    YanıtlaSil
  74. sd adım _2hadise.redCandy0004 yazdırdı.

    YanıtlaSil
  75. adım winter11 redCandy0004 yazdırdı.

    YanıtlaSil
  76. redCandy0004 yazdırdı ben vanessa-hazal97

    YanıtlaSil
  77. azademurat5 adım redCandy0004 yazdırdı.

    YanıtlaSil